maandag 25 mei 2009

Avondritje...

Vandaag even een avondritje gemaakt, vertrek rond 21u00 richting kanaalbrug Maasmechelen, deze overgestoken en aan een mooi tempo langs de kanaal op richting Eisden...
Dit kwam ik allemaal tegen buiten de vliegjes en pollen :

Kruinenpad in Maasmechelen







Maasmechelen Village in de verte



Tuikabelbrug Lanklaar




Omdat de toegang tot de tuikabelbrug voorlopig afgesloten is heb ik hier dan maar rechtsomkeer gemaakt...
Om niet helemaal dezelfde weg terug te fietsen heb ik voor de weg tussen het kruinenpad en de kanaalweg gekozen, Eisden-dorp in...







Slechte keuze blijkbaar want ik kwam dit tegen :


Einde avondritje, ik had wel een nieuwe binnenband bij maar geen fietspomp :-(
Dan maar Miriam gebeld of ze mij kon komen halen, wat gelukkig het geval was...
Volgende investering : compact fietspompje

Groenten !

0 reacties: