maandag 11 augustus 2008

Aanvragen

Wegens het feit dat Marc (aka Zwijntje) zijn naaste familie in een of ander dierenpark ging opzoeken dit weekend (grapje), zijn we dus niet kunnen gaan fietsen. Zelfs ik ben niet geweest want zondagvoormiddag stortregende het hier bij ons aan de Maaskant...
Maar nu ik dit bericht toch zit te typen zal ik u één van de vele emails die wij krijgen even posten. De email is van een jongen, laten we hem Patrick noemen omdat dat zijn naam is, die zich wil aansluiten bij "The Black Forx".
Hier komt ie :

Beste Z&Z (Zero & Zwijntje zal hij hier bedoelen)

Ik ben Patrick, 21 jaar en woonachtig te Lanaken en al jaren rij ik met de mountainbike.
Ik durf van mezelf zeggen dat ik al heel wat ervaring heb en al een aardig stukje kan rijden zonder dat ik mijn tong over de grond nasleep. Mijn fiets heb ik 3 jaar geleden gekregen voor mijn 18de verjaardag in plaats van een brommerke en een verjaardagstaart.De reden waarom ik deze email stuur is dat ik graag deel zou uitmaken van jullie "team", ik ben vaste klant op jullie blog en kijk elke dag of er nieuwe berichten gepost zijn. Ook heb ik alle tracks die jullie gereden hebben nagereden (behalve die van Bertogne want mijn pa wou mij niet tot daar brengen)
Wat moet ik doen om "erbij" te horen ?

Vriendelijke grieten

Patrick (trickske voor de vrienden)


Zulke emails zijn dus dagelijkse kost in ons postvak, daarom hebben we ook een standaard email opgesteld die wij steeds terugsturen :

Beste Meneer/Mevrouw/Jongen/Meisje/Andere,

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en kunnen u, al dan niet met vreugde, meedelen dat er toch wel aan enkele voorwaarden voldaan moet worden vooraleer we kunnen overgaan tot de, in eerste instantie, overweging om U toe te laten tot "The Black Forx".

Hieronder een opsomming waaraan u en uw fiets moeten voldoen :

Voor de mountainbike:

1) de mountainbike mag niet mooier en nieuwer of beter afgewerkt zijn dan die van ons
2) de mountainbike moet afgemonteerd zijn met een zwarte, verende voorvork van het merk RockShox en gelijkwaardig (zeker niet meerwaardig) zijn aan een Dart3.
3) schijfremmen zijn uit den boze
4) fully's zijn ook niet toegestaan (fully = mtb met voor- en achtervering)

Voor u als individu :
1) u mag niet mooier, knapper en beter in de markt liggen dan wij
2) op conditioneel vlak staat u minder sterk als wij
3) u bent afkomstig uit de regio Maasland, en hebt tot uw 18de verjaardag in een landelijke omgeving gewoond
4) u bent bestand tegen flauwe grappen en "sjtómme
kal" (limburgs woordenboek)

Indien u goede contacten zou hebben met één of meerdere leveranciers (Cube, Shimano, RockShox, Magura, Schwalbe) dan valt er te onderhandelen over bovenstaande voorwaarden.

Met vriendelijke groeten,
The Black Forx


Nota : Skippy, op uwe fiets na, kunt ge meekomen met ons ! (grapje hè)

0 reacties: