woensdag 20 augustus 2008

Aanvragen deel 2

Dat de black forx zeer populair is, heeft u ondertussen al vernomen. Maar dat het zo een grote proporties heeft aangenomen, dat had ik zelf niet gedacht.
Wij zijn dag en nacht bezig (eigenlijk alleen 's avonds) om alle mails te beantwoorden van alle personen die zich willen aansluiten bij ons "team" (zoals Rudi dat zo mooi omschreven had).
De mailbox bij Rudi en mij zit hartstikke vol, we denken er zelfs aan om een secretaresse aan te nemen (maar dat kost dan weer veel centjes). Ofwel moeten we de criteria om bij ons clubje te horen aan beetje gaan aanpassen. Dus alles nog strenger maken m.a.w. Maar dat moeten we nog met de "raad van bestuur" bespreken.
Nu, al die e-mails en sms'jes is nog niet zo erg, maar nu heb ik bezoek gehad bij ons thuis aan de deur. Ik lag gisteren op mijn gemak naar The Simpsons te kijken toen opeens werd aangebeld. De kat verschrikt zich eene aap (vraag mij niet hoe dat kan, maar het is echt gebeurd). Ik kruip (echt letterlijk, tja den ouwe dag hé) uit mijne zetel en ga de deur open doen. Staat daar een meisje aan de deur en ze stelt zich voor (ben de naam en zelfs de leeftijd vergeten, weer die ouwe dag hé).
Die meisje: "Ik wil heel graag bij jullie team komen".
Ieche: "Maar ge moet dan wel aan enkele voorwaarden voldoen, en uw fietske ook".
Die meisje: "Dat weet ik, daarom heb ik mijn fietske bij".
Ieche: "Allez dan, loat mèr ins kieke wats diech bi-j höbs".
Dus ik bestudeer haar fietske en kom tot de conclusie dat die fiets er zeker bij mag komen. Dat scharminkel kwam uit den aldi en was al 8 jaar oud. De voorvering was zwart geverfd (rockshox was er opgeschreven) en zat zo vast als iemand die levenslang heeft gekregen. Dat ding veerde langs geen kanten. En de remmen waren gewoon ordinaire remmen zoals iedereen die kent. Zeker geen high-tech. Dus haar fietske was slechter als die van ons twee en dat is wat we moeten hebben.
Nu alleen nog de persoonlijke voorwaarden.
1. Haar conditie is zeker slechter dan de onze. Ze fietst alleen naar de overburen om de mascara te halen, vertelde ze mij.
2. Ze woont in Maaseik (aan de maas) bij haar ouders op de boerderij en is zeker ouder dan 18.
3. Tegen flauwe grappen en sjtomme kal kan ze zeker. Ik heb haar een paar onnozele grapjes vertelt en een beetje sjtomme kal verkocht. En dat ging haar wel goed af.
4. Nu komen de problemen. Als ze beter in de markt ligt als wij, dat weet ik niet. Ik zal ze zaterdag eens op de markt in Eisden moeten gaan zetten.
Maar volgens mij is ze wel mooier en knapper dan ons (het kan bijna niet, maar nu wel denk ik).
Hoe gaan we dit nu oplossen. Ze voldoet aan de 7 van de 8 voorwaarden, maar van de laatste voorwaarde ben ik niet zeker.
Enkele oplossingen:
- We selecteren haar gewoon niet (dat is gewoon het gemakkelijkste).
- We organiseren een soort Idioot 2008 en laten de kijker kiezen.
- We doen gewoon iene miene mutte.
- We kunnen een foto-shoot in de P-magazine laten zetten en de lezers laten kiezen.
- ....

Als we er echt niet uitgeraken zullen we de "raad van bestuur" laten beslissen.

Wordt vervolgd

1 reacties:

Anoniem zei

Ik zou ze eens laten passeren in de sjeur. :-)

Nice blog! Keep on Fo(r)xing

Greetz S'pap