woensdag 15 oktober 2008

Het is zover...

Het moest er ooit van komen, het was eigenlijk altijd al onvermijdelijk en toch leek het nog zo veraf... je probeert het; maar dan...op dat moment...op die bepaalde dag, dan kan je er niet meer langs. Dan is het zover, je wordt gevraagd om een ander team, een andere club te vervoegen, in mijn geval is dat de alombekende "Groupe Trente"... niet honderden, niet duizenden, maar tienduizende leden telt deze club !

Iets wat in het begin onmogelijk leek wegens de exclusiviteit van de club, heb ik na lange nachten onderhandelen het dan toch klaar gekregen om mijn lidmaatschap bij "The Black Forx" te mogen behouden.

En gisteren, 14 oktober 2008 was het daar, het moment van de officiƫle toetreding tot Groupe Trente... buiten alle verwachtingen om had mijn vrouwtje zelfs een heus verrassingsfeest georganiseerd, met hapjes en drankjes, met een hoop vrienden en familie... en dat volledig zonder mijn medeweten, straf zeg ! De halve wereld wist ervan en ik, ik wist van niks... het verrassingsfeest heeft zijn effect dus niet gemist !

Op de vooravond van de grote dag had ze zelfs met enkele vrienden afgesproken om te komen sieren, de voorkant van ons huis moest eraan geloven (foto volgt nog) en zelfs mijn mtb werd aangepakt... of moet ik zeggen ingepakt...


Het was een fantastische dag en ik wil iedereen bedanken voor hun aanwezigheid, de mooie cadeau's, kaartjes en smsjes...en voor eht zolang moeten zwijgen ;-)
Ook wil ik alle mensen bedanken die hebben meegeholpen om dit feestje te organiseren en te voorzien van de nodige spijs, drank en meubilair...
En als laatste wil ik natuurlijk mijn vrouwtje ne dikke kus geven voor het initiatief !!!
Merci JipKe !!!

[edit] en nu wordt het wel weer tijd dat hier nog eens een mountainbike verslagje verschijnt,
al dat sentimenteel gedoe hier :-)) [/edit]

0 reacties: