vrijdag 27 juni 2008

Nieuwe Pedalen

Dankzij de talrijk uitstekende en goed gecamoufleerde boomstronken in de bossen van Rekem heb ik mij dus nieuwe pedalen moeten aanschaffen. Ik hoor u al hardop denken "wat hebben die boomstronken nu met z'n pedalen te maken?", wel ik zal het u uitleggen. Het is eigenlijk simpel, aangezien de boomstronk niet wou schuiven toen ik met een razende snelheid voorbij wou flitsen, knalde ik er met een luide "g@dv#!rd@mm#" tegenaan met mijn voet/pedaal. Gevolg : een pijnlijke dikke teen en een krakende pedaal (wat de pijn in mijn dikke teen nog pijnlijker maakte).
Heb in eerste instantie nog geprobeerd de pedaal nog te herstellen, maar helaas, het was te laat...
Woensdag dan maar naar de lokale fietsenboer geweest en mij onderstaande laten aansmeren.

Van elk 2 welteverstaan :



Heb er al een paar keer "getest" (en nog maar 1 keer op mijne smikkel gegaan) en ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast want ik dacht dat het moeilijker ging zijn. Van het moment dat we ze in de bos geprobeerd hebben denk ik er misschien heel anders over :-)
Laat ons hopen van niet !

0 reacties: