zondag 11 januari 2009

Biken in Oostenrijk...

Vandaag ben ik eventjes alleen gaan fietsen. Rudi had beslist om niet mee te gaan wegens een aanval van Miep de Griep deze week. Hij bleef liever thuis om nog wat te rusten en volgende week weer topfit op zijn fietske te kruipen.

Dus had ik beslist om alleen te gaan biken. Maar van biken kon je echt niet spreken. Het was meer glijden en stunten. Door de sneeuw was het glijden van links naar rechts en vooral allerlei stunten uithalen om op uwe fiets te blijven zitten. Nee nee, plezierig was het niet. Het enige leuke aan het korte ritje van vandaag, waren de mooie uitzichten in het bos.


Het zag er een beetje uit zoals in Oostenrijk. Alleen ben ik geen skiƫrs of langlaufers tegen gekomen. Zelfs de bergen waren er niet. Ze waren vervangen door heuvels.
Zo, ik ga er nu niet meer te veel woorden aan vuil maken, want voor de rest heb ik toch geen inspiratie meer. Enkel nog een paar mooie foto's van het besneeuwde landschap met in de hoofdrol een fiets...


De groeten en geniet nog van het koude weer deze week...

0 reacties: